Googlova kampanja “Legalizirajmo ljubezen”

google

googleGoogle je v soboto lansiral novo kampanjo  sloganom “Legalizirajmo ljubezen” (“Legalise Love”), katere namen je legalizacija homoseksualnosti in biseksualnosti po vsem svetu, predvsem tam, kjer je homoseksualnost ilegalna, so uveljavljeni antihomoseksualni zakoni ali je kultura homofobna. V prvi etapi bo osredotočena na Poljsko in Singapur in se bo postopoma razširjala po vseh državah, kjer ima Google svoje pisarne. Pri tem bo Google sodeloval z drugimi organizacijami in lobiral pri oblasteh za spremembo zakonodaje.

Googlov uslužbenec Mark Palmer-Edgecumbe je ob tem dejal, da želijo svojim zaposlenim enako izkušnjo sprejetosti v Googlovih pisarnah zagotoviti tudi izven njih. Kar je, po njegovem mnenju, ambiciozen projekt. Dodal je: “Če želi Singapur biti globalni finančni center in svetovni voditelj, lahko pritisnemo na singapurske oblasti in jih soočimo z dejstvom, da biti globalni center in svetovni voditelj pomeni enako obravnavati vse ljudi, ne glede na njihovo spolno usmerjenost.«

Osnutek strategije omenjene kampanje je Palmer-Edgecumbe predstavil na vrhunskem srečanju Global LGBT Workplace Summit v Londonu, ki ga je gostila organizacija Out and Equal, ki združuje strokovnjakinje instrokovnjake za zaposlovanje gejev, lezbijk in trans oseb v ZDA.

Harry Gaskell iz podjetja Ernst & Young je podprl argument o sodelovanje med vladami, dobrodelnimi organizacijami in podjetji. “Če želiš nekaj spremeniti vlade lahko uporabijo svojo diplomatsko moč, nevladne organizacije moč dejstev in argumentov in korporacije svojo ekonomsko moč. To je nekaj, kar bodo slišale tudi najbolj pasivne države,” je še dajal.

Palmer-Edgecumbe je dodal, da je kampanja zasleduje pravičen cilj, da pa bo pripomogla tudi k izboljšanju Googlovega poslovanja.

Gaskell je opozoril še na nedopustnost prenašanja izkušenj iz Velike Britanije in ZDA v druge države. “Siljenje ljudi v sprejemanje anglo-saksonske kulture je zelo slaba ideja,” je dodal.

A se še kdo nelagodno počuti, ko se mega transnacionalne korporacije zavzemajo za enakopravnost LGBT, hkrati pa pomagajo teptati  človekove pravice v nekaterih državah (npr. Google na Kitajskem), nenadzorovano zbirajo naše osebne podatke in z njimi služijo (npr. Facebook)?

In če bomo dovolili, da primat zagovarjanja LGBT pravic ali pravic katerekoli družbene skupine prevzamejo korporacije, s kakšnimi mehanizmi bomo dosegli, da bodo človekove pravice LGBT ali katere koli druge družbene skupine spoštovali tudi, ko se jim to ne bo več ekonomsko splačalo? Bomo prenehali kupovati njihove storitve in izdelke? Bomo bojkotirali vse izdelke in storitve, s katerimi so te korporacije povezane?

Googlova in Facebookova poteza sta pohvale vredni. Je pa pri hvaljenju dobro imeti v mislih naslednje: Javnost je iz procesov odločanja v korporacijah izključena. Odločitve se sprejemajo na podlagi ekonomskega interesa. Kar v zadnjem času pridno posnemajo tudi (t. i.?) javne oblasti (lokalne, državne, regionalne in globalne).

Eva Gračanin

Tries Reid – Smith: Google to launch global bid to ‘Legalize Love’ for gays (GayStarNews.com) >>>

Written By
More from Uredništvo

DJ tečaj

ŠKUC – Kulturni Center Q (Klub Tiffany) vas vabi na DJ TEČAJ. Tečaj...
Read More

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja