Vse v rdečem

god

godČe v teh dneh še niste slišali, da v Ameriki vrhovno sodišče odloča v dveh pomembnih, morda celo zgodovinskih primerih glede istospolnih porok, potem bržkone živite v medijski pedrski osami. V prvem primeru sodišče odloča o prepovedi homoporok v Kaliforniji, v drugem primeru pa presoja ustavnost DOMA, zakona, ki določa, da je zakonska zveza rezervirana le za skupnosti moškega in ženske. Ta zakon je podpisal še Bill Clinton, ki je pred dnevi priznal, da je zakon diskriminatoren.

Od odločitve sodišča je odvisno, kako se bo v ZDA razvijala zgodba s pravno ureditvijo istospolnih porok. Te nekatere ameriške države že omogočajo, vendar je težava v tem, da preostale države teh porok ne priznavajo.

Medtem ko čakamo na odločitev sodišča, ki naj bi bila znana v kratkem, naj omenimo zanimiv fenomen, ki se je v teh dneh razširil po družabnih omrežjih. Ameriška nevladna organizacija Human Rights Campaign je namreč v podporo homoporokam spremenila svoj logotip, njim pa so nato sledili še tisoči drugih, ki so svojo sliko na Facebooku ali Twitterju spremenili v isti logo. Logo so na svojih Facebook straneh prevzele tudi nekatere znane osebnosti – od Madonne do Beyonce. Celo komična Facebook stran, ki naj bi jo imel v lasti sam Bog, je logo spremenila v podporo homoporokam.

Facebook in Twitter – vsaj v ZDA – sta v teh dneh preplavljena z rdečo barvo, ki je barva ljubezni. Kakšne barva pa je vaš Facebook/Twitter?

Roman Kuhar

Written By
More from Uredništvo

Pogovor o transspolnosti

S katerimi ovirami se srečujejo trans osebe pri spremembi spola in identitete?...
Read More

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja