Bo referendum temeljil na lažeh in zavajanju?

tisk

tiskMedtem ko čakamo na odločitev Ustavnega sodišča glede referenduma o Družinskem zakoniku, so pri Kampanji »Za vse družine« na sredini tiskovni konferenci (14. september) ponovno opozorili, da nasprotniki Družinskega zakonika javnost zavajajo z vsebino, ki jo zakonik ureja (pregledno je o tem pisala tudi novinarka Ranka Ivelja v Dnevnikovem Objektivu). Mitja Blažič, vodja kampanje, je na tiskovni konferenci poudaril, da Družinski zakonik ne ureja skupnih posvojitev za istospolne partnerje, pač pa le posvojitve po partnerju (enostranska posvojitev), ki pa jih ureja že obstoječi Zakon o zakonski zvezi in družinskih razmerjih. V tem smislu Družinski zakonik – razen urejanja socialnih in ekonomskih razmerij med istospolnimi partnerji – ne prinaša ničesar novega in ne postavlja stvari na glavo, kot trdijo nasprotniki Družinskega zakonika. Nov zakon le prepozna različne oblike družinskih skupnosti in jih obravnava enakopravno, medtem ko nasprotniki Družinskega zakonika, kot je na tiskovni konferenci poudarila dr. Tanja Rener s FDV, želijo vsem ljudem v tej državi vsiliti točno določen nazor glede enega tipa družine.

Blažič je na tiskovni konferenci poudaril, da je bilo dosedanje zbiranje podpisov za referendum umazano: »Kampanjo so vodili visoki cerkveni uradniki in duhovniki pri mašah, ki so delili letake z zavajajočo vsebino. V ta namen so ustanavljali celo posebne zavode. […] Člani iniciative, ki so zaposleni v javni upravi, so celo v svojem delovnem času prepričevali sodelavke in sodelavce, naj glasujejo za referendum, in ponujali natisnjene obrazce ter prevoz do upravnih enot. Nekaj podobnega naj bi se dogajalo tudi na nekaterih slovenskih ambasadah v tujini.«

Pravnica dr. Barbara Rajgelj s FDV je na tiskovni konferenci poudarila, da je zbiranje glasov za referendum zloraba instituta večine proti manjšini, saj je zbiranje podpisov namenjeno stigmatizaciji in izključevanju gejev in lezbijk. Ob tem je še pozvala vlado, naj ljudi maksimalno informira o tem, kaj je vsebina zakona, saj bi na referendumu morali odločati »o vsebini zakona na podlagi informirane racionalne odločitve«, dosedanja kampanja nasprotnikov Družinskega zakonika pa je pokazala, da ta temelji predvsem na lažeh in zavajanju. Na to bodo pri kampanji opozarjali tudi s posebnimi majicami, ki jih zaenkrat lahko dobite v Cafejo Open (cena: 10 eur), kmalu pa tudi drugod.

majcke

Več:

Poročilo Žurnal24ur >>>

O lažeh nasprotnikov Družinskega zakonika >>>

Written By
More from Uredništvo

Zaključna zabava 30. Festivala LGBT filma

Po tedenskem sedenju v temačni kinodvorani Slovenske kinoteke je čas za refleksijo...
Read More

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja