Zadnje 17

ikea_150IKEA je v Italiji s svojo novo reklamo »Odprti smo za vse družine« deležna kup dodatne reklame. Na sliki z omenjenim sporočilom je namreč gejevski par, ki odhaja po nakupih v IKEO. »Pri nas se boste počutili doma. Vsem želimo olajšati življenje, vsaki družini, vsakemu paru, kdorkoli že ste,« še sporoča reklama, ki jo je Berlusconijev časopis Il Giornale že označil za »švedski imperializem«, Berlusconi pa je poudaril, da njegova vlada nikoli ne bo dovolila porok istospolnih parov.

hmIKEA je svojo prvo reklamo z gejevskim parom objavila že leta 1994, zaradi katere je dobila celo grožnjo z bombnim napadom. IKEA je v svojih oglasih še naprej uporabljala istospolne pare in kljub temu, da so nekatere skupine – na Poljskem kar katoliška cerkev – pozivale k bojkotu trgovine, IKEA še naprej posluje z dobičkom.

Podobne paranoične odzive je v Sloveniji doživela tudi trgovska hiša H&M, ki je na svojih oglasih objavila lezbični in gejevski par. Na spletnih glbt-straneh se je večkrat pojavilo pismo neke šokirane gospe, ki je ob pogledu na omenjeni oglas sklenila, da »je bila ‘miklavževa’ jopica za sina zadnja kupljena stvar« v H&M. Gospa ugotavlja, da ji trgovina poskuša »sprati možgane« in opozarja: »Večkrat ko bomo videli poljubljajoči ženski ali moška, bolj se nam bo to zdelo normalno. Bog ne daj, da bi nam vse skupaj zlezlo pod kožo in ne bi več znali razlikovati, kaj je naravno in kaj ne.« Gospe predlagamo, da preprosto preneha z nakupovanjem oblačil, kajti oblačenje zagotovo ni nekaj »naravnega«, pač pa družbena konvencija. Bog nas je vendarle ustvaril nage – in taki bi tudi morali hoditi naokrog. (Sveta paranoična preproščina press.)

Tags from the story
Written By
More from Uredništvo

Raziskava o seksualnih navadah gejev, biseksualcev in MSM

Pri Društvu informacijski center Legebitra so v okviru Svetovalno preventivnega programa HIV/AIDS...
Read More

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja