Italijanska TV reklama za Renault Twingo in znamko oblačil Miss Sixty je sprožila niz kontroverznih odzivov. Najprej so jo cenzurirale nacionalne televizijske mreže, vključno z medijsko skupino v lasti premierja Silvia Berlusconija.
Polminutna reklama prikazuje dekleti, ki se spogledujeta na neki zabavi, se hitro preselita v spalnico in se začneta slačiti. Konec je tak, da se ena od protagonistk, oblečena v obleko druge, približuje svojemu twingu, na zaslonu pa se izpiše slogan »New Twingo Miss Sixty. It’s a Girl Thing«.
Reklama pa je razjezila tudi glbt-skupnost v Italiji, ki se jezi po forumih, meneč, da je vsebina žaljiva za lezbijke.
V službi za odnose z javnostjo pri Renaultu pravijo, da so hoteli narediti originalno reklamo, ki pa ne bi bila vulgarna. Seveda verjamejo, da so z njo uspeli in da se vedno znajo poigrati z ironijo. Ne moremo jim ugovarjati, saj je tudi nas zamikalo, da bi si reklamo ogledali, že zato, da presodimo, ali je res žaljiva …
Suzana Tratnik
Več: