Koga žali sporna reklama za Renault?

reklama

reklamaItalijanska TV reklama za Renault Twingo in znamko oblačil Miss Sixty je sprožila niz kontroverznih odzivov. Najprej so jo cenzurirale nacionalne televizijske mreže, vključno z medijsko skupino v lasti premierja Silvia Berlusconija.

Polminutna reklama prikazuje dekleti, ki se spogledujeta na neki zabavi, se hitro preselita v spalnico in se začneta slačiti. Konec je tak, da se ena od protagonistk, oblečena v obleko druge,  približuje svojemu twingu, na zaslonu pa se izpiše slogan »New Twingo Miss Sixty. It’s a Girl Thing«.

Reklama pa je razjezila tudi glbt-skupnost v Italiji, ki se jezi po forumih, meneč, da je vsebina žaljiva za lezbijke.

V službi za odnose z javnostjo pri Renaultu pravijo, da so hoteli narediti originalno reklamo, ki pa ne bi bila vulgarna. Seveda verjamejo, da so z njo uspeli in da se vedno znajo poigrati z ironijo. Ne moremo jim ugovarjati, saj je tudi nas zamikalo, da bi si reklamo ogledali, že zato, da presodimo, ali je res žaljiva …

Suzana Tratnik

Več:

Reklama za New Twingo Miss Sixty >>>

Written By
More from Uredništvo

Družinski zakonik podpirajo tudi socialni pedagogi

Člani in članice Oddelka za socialno pedagogiko Pedagoške fakultete v Ljubljani v...
Read More

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja